Har fått det mesta gjort

Oh en sån dag! igår kväll insåg ja o micke att vi båda skulle börja tidigt imorse o vi som hade Svante hemma. Men då var det bra att ha tant Cederborg som räck in som en ängel i nöden=) ett STORT tack. Så efter jobbet åkte ja direkt hem till henne för hon hade min nyckel. Så hämtade ja den o lille Svante o sprang hem en snabbis innan Micke kom för då skulle plutt vovven hem till sin andra familj. Det är underbart att ha hund men det är minst lika underbart att lämna tillbaka honom o Jossan (hans andra mamma) är jätte glad över att får lite avlastning.

Så i vilket fall åkte vi direkt utt till ikano efteråt för att shoppa. Jag har verkligen gått o peppat upp mig själv hela dagen för detta ögonblick o då händer det som inte får hända! Micke tar över rodret o blir helt wild and carzy bland alla kläder.  MEN JA DÅ?!?!?! DET ÄR JU JAAAG SOM ÄR SHOPPOHOLIC INTE HAN!!! Men jag kunde bara stå o se på medans han tog all min peppning o shoppinglust. Så ja den killen är nog nöjdast i världen med både nya jeans, slips o tröjor. OH!
I renaste protest bara för att ja verkligne inte kulle komma tomhänt ut utan att onödiga tvångsköp gick ja till Apoteket o inhandlade fenuril o ipren, Yey! Fan va kul malin! o sen på vägen ut så gick ja in som en sur unge på gottin för att införskaffa mig lite tröst.

Nu är vi hemma sen ett par timmar o ja har hittat en ny tandläkare som ja bokat tid hos i april. Man fick till o med välja team alltså tandläkare plus två sköterskor, gött. beställde även det till Micke. Seen så va vi o prövade glasögon idag men det fanns ingen tid till undersökning så ja ska bege mig in till stan imorrn för att fösöka få en o sen kanske tillomed beställa glasögon om det behövs vill säga..

annars händer det inte mycket förutom at ja ska ta o spraka micke i säng o sen bölja i mig lite cola o sova på det.



Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback