rosslig

Tro på fanken att ja har blivit förkyld när ja ÄNTLIGEN har börjat ta tag i mitt liv. Eller ta tag o ta tag. ja har åtminstonde inte bara legat på latsidan. Kände redan i lördags att ja började få lite ont i gommen (ettt tecken på att ja håller på att bli sjuk) folk säger att ja inbillar min gommen ont men det är verkligen så. är det nån som käner igen sig? =)

i vilket fall som helst så har ja bokat pass idag, flowin men det får ja avboka. skit! ja skulle ju lura med mig Lollo.

aja det blir solariet o ett par ärenden under dagen med just fis Lollo. Hon har ett hjärta av guld den damen. tack för att du finns=)


Nuuuuuuu blir det ljudbokstajm. har faktist aldrig lyssnat på nån men så fick ja låna en på jobbet igår o det är verkligen avslappnande PLUS att man slipper få sån där armkramp när man ligger o håller i boken.  boken heter "hon som tittade in" verkar bra..

bjuder på en skönhetsbild av mig

                                  
                                                                                      I mitt esse


Ha en bra dag!

/M


Kommentarer
Postat av: lojs

jorbos här! fräsch du ser ut snuttplutt! nysolad och grejad! kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback