en mening med livet igen

Alla som umgås med mig vet att ja är bestatt av att läsa B-bellas blogg o får ja inte göra det så kan ja bli lätt grinig. MEN nu efter ett av hennes blogg uppehåll så har ja hört att hon ska börja blogga igen på söndag o det är otroligt skönt!

vet faktsit inte varför ja gillar hennes blogg men det är väl antagligen för att hon i stort sett har allt ja inte har. Det är kul att läsa om ett liv som är såååå långt ifrån likt mitt..


såååå på söndag återfår ja min livsgnista igen o ja väntar med spänning.




men iaf imorrn ska ja klippa mig o ja är sjukt sugen på att införskaffa mig en page igen. gillad verkigen det sist men eftersom ja är lite självlockig så är det rätt jobbigt när det är fuktigt ute... får se men det är ett alternativ igen.
Sen ska ja möta upp Lollo o Tini. En fika o en bio kanske. men det blir en lugn kväll eftersom ja jobbar lör.  Fast först på dagsordningen så står det tandläkaren med borren. så "hej betövnign o dregel"







men hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback