julpynt

Eftersom vi åker på fredag o inte är hemma första advent så har ja adventspyntat lägenheten idag. Det började med ett litet stop på stan när ja slutat jobba. va på Hemtex o dom som känner mig vet att det är farligt att släppa lös mig där o allra helst bland gardinerna. ja går liksom igång på det ; ) i vilket fall som helst så kom ja ut med ett par gardiner som ja blev besviken på (typiskt mig) två ljusbollar (stora) o två ljusstakar. Plus att ja hade min nya julstjärna hemma som ja köpte förra månaden så nu är allt uppe, ja har bytt gardiner o kök o sovrum. diskat o ställt undan alla andra ljustakar o ja är helt slut.  meeen va ja njuter. ja älskar verkligen att flytta runt på ljus o plocka fram andra stakar o så=))



nu blir det soffan o sova som en gris


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback