Harrys får damerna att balla ur

Okej... Det va en JÄVLA rolig kväll igår fast att ja inte va sugen på det först. Bara ja fick byta kläder ett par ggr o sen att anna, caraina, petra, lovisa, vickan o linda va i gasen. Först så va det som vilken vinkväll som helst men vid 23 hugget va ljudnivån så hög här hemma o det va så mkt skratt att ja trodde att grannarna skulle klaga. =) Vi snackade en massa jävla skit kan ja lova eftersom ingen är så bra som oss. Haha eller så är det bara så vi tror ; )

Väl inne på stan så svansade ja o linda in på Harrys som om vi aldrig hade gjort annat. High five med tanterna inne på toaletten sen blev det barhäng o klackarna i taket hela kvällen. Ja har nog inte dansat så mkt som denna afton. vi kom in vid halv tolv o vi slutade dansa vid tjugo i tre. satt inte en sekund förutom på toabesöken=)


Det roligaste
-Jag har sett hur det går til när två damer på 150 cm långa o dubbelt så breda lekte hela havet stormar ute på dansgolvet. Säg till om ja ser ut så när ja dansar tack!
-Jag fick även känna på hur det är att ha en gubbe som är äldre än min pappa juckandes mot mig. Kändes rätt gött o få ge honom ett par sanningens ord efter 3e gången ungefär. Synd bara att hans hade tappat hjärnan i pissoaren.
-Jag ljög om ålder, yrke o allt ja kom på för en man. tillslut visste ja inte ens själv vad som var sant.
-Jag kramades med en min gamla gympalärare sen högstadiet o Carina insåg då att hon var gammal eftersom det va hennes klasskompis från förr. Jag njööööööt.
-På Harrys luktar det ofta o mkt fis. Linda tog på sig skulden hela kvällen genom att göra ett peac märke med handen o säga "det var jag".
-Jag  tyckte att ja kom hem o somnade sent eftersom ja började nio imorse men vickan kom hem ännu senare o började ännu tidigare--> 6.45. Strakt jobbat.


Jag antar att både anna o carina pratar med Urkel (läs: toletten) men det är ni värda=)







En gång till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback