söndag igen

Jo idag är det en strålande solig söndag. Plus att det är morsdag
í min familj brukar vi inte fira det så hysteriskt. men visst mammsen fick ett par grekiska sandaler i skinn utav mig. (hon hade dödat mig ifall ja kom hem utan) =))

Igår blev en rätt seg kväll. ja o ceder skulle ut men ja dumpa henne i stan för ja va inte party helt enkelt. lite svårt att släppa loss eftersom ja ska jobba idag. ja börjar iofs kl 1 men ja vill inte va dålig eller trött. S¨ja lämna henne till tias o ja hoppas han söp ner hene riktigt mkt så ja slipper höra tjatet om en karatefylla;)

i fredags när ja o älsk va på ikano såg o prövade jag en sjukt söt klänning på hm. den va så enkel men väldigt sommrig. ja vill ha den! fjunar på den till bröllopet för ja orkar verkligen inte slänga ut så jätte mkt pengar på en klänning som jag troligen bara kommer att använda en enda gång=) så imorrn ska den införskaffas o ja hoppas så innerligt att den finns kvar!


veckan som följer kommer bestå av massa jobb! känns kasst att ena dagen ligga på plajan o andra sitta på jobbet. men så är livet så det är bara att bita i det sura äpplet.
ja men iaf så kommer grabbarna grus hem från GBG. Då blir det partääj! detä r ju rix o vi måste göra en favorit i repris. jobbar tyvärr dagen efter men ja ska kolla om ja möjligen kan börja senare;) o så den 29e är det ju blodomloppet. tänka sig att vi nästan är 190 från LSS/LASS... inte illa pinkat!



hepp... nu är det dags att bege sig...
ha en toppen dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback