ja är bäst på att sjukta saker framför mig

Nu har jag bara gått i Rhodos tankar i en vecka o tack o lov att det bara är dyga veckan kvar tills det smäller.

Jag har viktigare saker att fokusera på i livet just nu. Mohaha... ja planerar o fixar o donar. så snart ska det väl vara klart.

Imorgon blir det mys med en girl iaf, Sofia! my love. vi ska ligga o padda oss i trägårn, i solen by the way.
Vi får se hur många som hänger på.


Idag ringde jobbet . Jippi tänkte ja i onödan dom ville inte att ja skulle jobba utan de fråga om en fånig färdtjänst. skit också! Ja har varit ledig alldeles för länge nu! vill jobba vill gå upp tidigt vill ha nått att hänga upp mitt liv på!


Usch.... det suger att va lyx hustru (el nått?) va är den andra hustrun? hon jobbar väl... skit också o skit igen o igen o igen.!!!



Aphål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback