God mogon!

Inte ofta ja skriver så här tidigt på morgonen=) ja ska rusa till jobbet men innan ville ja hinna blogga lite..

En outfit bild... ja vet det är öken men ja tänkte bli känd o tjäna pengar på blogger (haha!)

så håll i hatten

image197
avancerade kläder el hur?
näe men jeans o en vit bas t-shirt. gulligt i solen=)
image198
till det får det bli my lovley neckless=) det är sååååå sött o ja dör verkligen för det. H&M by the way


till sist kära läsare.

image199

ja bjuder givetvis på en bild på mig o kvinnan, =)



ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jättefin tshirt, vart har du köpt den? Är ute efter nåt liknande, kortärmat, lite längre, men ändå ganska "neutral" eller vad man säger.. vill inte ha en massa krusiduller och så..

Postat av: Laven

Nämen titta, vi har likadant halsband och jag älskar mitt lika mkt som du gör..visst är det underbart sött? dessutom har jag det matchande armbandet till =) Puss

2008-05-28 @ 19:31:48
URL: http://lavenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback