Sjukling

Det va meningen att efter det sista inlägget så skulle jag börja skriva mera igen. Tyvärr har ja dock gått o blivit sjuk. Har nog inte känt mig så här vissen på länge. Lite smått lessen över att ja missade girls night hos Annemo ikväll men ja sjukanmälde mig till jobbet imorse så ja ville inte gå ut. Hoppas brudarna har haft det mysigt iaf. Imorgon har dom planerat en dag för Alex innan hon far. Det lilla fröet då.. Ska nog ringa imorrn o kolla ifall vi ska luncha en sista gång. På kvällen har ja hört att det är en bio inplanerad men ja tror inte att ja är i stånd till det eftersom ja har en torrhosta som till o med kan irritera en döv människa=)

Helgen kommer iaf bestå av jobb som vanligt. Mitt liv känns jävligt tråkigt nu måste jag säga.
Underbetald vårdare söker en sponsor för resten av livet. Låter intressant? hör av er.
 
Jaja.. ikväll så skicka ja iväg micke till donken. ja va för svag för att ta mig i kragen o laga mat o ja va tydligen inte så sugen på maten heller. Slutade med att micke åt upp mitt med.


Ja borde lägga upp mera bilder men ja är sååååå dålig på att ta med mig kameran o framför allt att ta kort!
Men ja ska försöka bättra mig, lovar!



Love
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback