Jag skulle pröva mina läppar mot nån annans om du lämnade mig nu

Det är en utav det vackraste låtar som har gjorts av LW. Lite sorgsen men vacker. Synd att den inte va så lycklig för då skulle ja vilja ha den på mitt bröllop=)

Över till dagen bravader

Efter att micke hade väckt mig med sitt ljuvliga alarm på sin mobil som består av att en karl skriker VAKNA ungefär 100 gånger så hoppa ja upp för att ja skulle hinna till min dejt med sofia=)
vi införskaffa vissa saker (kan inte berätta vad, hemligt) sen avnjöt vi en UNDERBAR lunch på George coffie.. en kyckling o coscos sallad o hon tog med pasta ist. sen skulle hon till jobbet o ja till mitt men innan så sprang ja på gränden för att plåga mig själv eftersom det är NON Shopping... det gick faktist bra!
så nu är ja hemma efter ett par timmar på jobbet.

 

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredaaaaag o sen lööööööööördag=)


Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback