sms

Har fått ett tragist sms av min kära vän Larven. Hon tycker att ja är ALLT för dålig på att uppdatera i min blogg o ja vet! men som ja har nämt tidigare så går solen i första hand.

I vilket fall som helst så har det inte hänt sådär förfärligt mkt. i La Linkan. The wedding har vi inte prata om så mkt eftersom ja inte har träffat girlsen på väldigt länge=( har massa tid men ja har börjat tycka att det är rätt skönt att va för mig själv men ja m¨åste väl ta tag i det. vi har ju trots allt lite o snacka om.

tänkte lägga upp de senaste dagarnas outfitar o den som är med mjukiskläderä r faktsit från blodomloppet som ja förövrigt vann =) allså i ullstämma. el ja jag o anna hade en liten intern tävling men jävlar va det gick.




Just i skrivande stund hålelr vi på att sälja våran gröna pärla. Imorrn så ryker den nog. lite ledsamt men det va det här vi ville. 

image203



Hej
  

Kommentarer
Postat av: Laven

Äntligen..tänk ltie på oss andra, jag kan inte leva så här =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback