känns bra...

i söndags samlades vi, igen... vi brudar från forna op3sa. vi gillart! men vi saknade nåra men vi klara allt ut det..
det bästa med allt var att vi fortfarande kände oss som det gärngänget vi var en gång i tiden. Dom gamla takterna satt i vill ja lova. vi skämta o fjanta oss som vanligt.
Till o med laven från sthlm va hemma o lollo från oslo.. känns underbart!
För mig var det stora samtalsämnet sofias WEDDING! gaah.. såååå kul.. hon o krille kommer va så sjukt vackra.. ja vill meeeed... men ingen i världen kommer att nånstin kunna bli lika vacker som hon kommer va den dagen... 

                

Laven                   Lollo o Alex                  Tinis                      Sofia o Krille (giftas paret)           Cederborgen


Har inga bilder på resten men Annemo tro mig du är inte glömd o inte Anni heller=)


Pussar 
/M       

Kommentarer
Postat av: Laven

Åh gumman vad jag hade saknat alla, och jag önskar verkligen den dagen hade varit mkt längre men nu längtar jag verkligen till nästa gång. Saknar er alla, Lots of Love 2 you // Laven

2008-02-03 @ 03:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback