jag är så GLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAADDDD!

En ny fräsch början på mitt liiiiiiv! ja tror ja älskar det!
en chef ringde förut i ville ha en intervju med med mig imorrn o ja tänkte jaja det kan behövas med ett nytt jobb tänkte ja... så sitter ja här o mobilen ringer så är det Kakan som vikarie från Ullstämma o fråga om ja sökt ett jobb... o ja sa njaa ja ska på intevju iaf.. o så är det på hennes jobb! o ja hade blivit FÖRSTA VALET!!!! TJOHOOOOO o inte nog med det! ja känner 4 st på dagen däribland min gammla handledare från Fornvägen o sen 3 st andra därifrån, sen kakan då=)




ja älskar mig liv just nuuuuu! tänktså gött när ja slipper att oroa mig för allt... ja viiiiiiiill nuuuuuuuuuu=)





//happy face



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback