emh?

det var nått ja skulle skiriva om men ja minns inte vad...emh??..hmm... näe det försvann helt.
men iag iaf så har ja rbetat lite granna. sen for ja hem för att fixa o dona med alla tulpaner ja har införskaffat.. det är ju tulpan väder nu igen=)

sen tänkte ja att ja bara skulle ta det lungt men det hade kommit ett paket till mig som ja genast gav mig av för att hämta men till min besvikelse var det ett paket från dustin home som ja försökte stoppa innan det kom men icke..  för att göra en lång histora kort så va del fel grej så ja skicka tillbaka den 

därefter gick ja till en dator affär.. haha ja har aldrig haft så svårt att hålla mig för skratt. för det första så va det bara killar där o inga snygga utan ni vet dom där som sitter i mörka rum o bara pratar konstigt o stirrar på en skärm.. typ sånna så ja ställde mig där o så blev det givetvis min tur o ja fram o berätta att ja vill ha ett virusskydd till datorn. lätt fixat men sen fråga killen i affären om ja visste hur ja installera.. ööööh nee...! o då hördes det att alla de konstiga varelserna som för en gångs skull vistades i dagsljus drog en tung suck det hördes att de tyckte att ja va ett pucko! men va fasen. hur kan jag veta det? är det allmänbildning? min fråga till dom skulle snarare vara: vet ni hur man roar sig? hur man öppnar cider/öl? hur man shoppar? NÄE PRECIS...! håll santtran då=) så ja tog min lilla påse o stampa ut o för att pigga upp mig lite gick ja o fönstershoppa ett tag=)



måste för övrigt berätta att det ja sa igår om att ja skulle köpa kläder till lilla melivin ist för mig, GLÖM DET! inte en chans..! i love vår modet som är på intåg...



ciao bella

p.s Ta en kik på sötungen d.s


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta mig men får jag fråga hur du tänker?! Jag tror fan att de där killarna i datorbutiken stod och garvade åt dig, det gör jag också :D
Jag hoppas du känner dig lika dum, och håll gärna dina förutfattade meningar för dig själv nästa gång. Och det är synd att se att du verkar tro att du är så himla mycket bättre än de, det är sorgligt.
Jag kan tänka mig att deras tankar om dig är: en dum puckad tjej som inte kan följa några enkla intstruktioner, som dessutom lever ett ytligt liv med alkohol och shopping.
Kul va?

2008-01-19 @ 16:55:16
Postat av: Lina....

Hon är antagligen tillräckligt intressant för att du ens skriver till henne... Fuck off Pucko!

2008-01-20 @ 10:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback