update from valentine

Oooh va myyyyyys... ja o älsk var o åt på jingis (min stavning suger)  fast det va lite dålig servic o så men vi överlevde=) efter en urgooooooood middag o efterrätt så begav vi oss till 55:an för att möta upp Lellky o mallan som hade varit på afrodite.. vi drack o snacka skit=) mycket mysigt. sen kom ett par till vänner så satt vi där fram till tolv hugget sen va det dags att pinna hem till kojsen... men innan vi gick hem så sprang vi ner till ån, till önskeväggen för att skriva våra önskningar. <3<3<3<3<3 ja måste gå ner o ta kort på vad vi skrev för ja kommer faktist inte ihåg.. det va ooooohyggligt kallt så vi sprang hem o dök ner i sängen=)

Fredagen började tidigt för mallan så vid 9 var ja nere på ams för ett möte. Dom hjälper mig inte DOM SJÄLPER MIIIIG! jag klarar mig utan dom faktist... ja fick sitta med en kille som lät och såg ut som prästen i filmen miffo... den lilla jobbiga människan ville ha in mig på en jobbsökar kurs!!! där gick min gräns. Jag skrek praktiskt taget rätt ut ett stooooooooooort NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! OK att ja kan komma in på deras möten men det är ju inte så att ja verkligen vill vara där. ja jobbar mycket hellre än att gå där, ärligt! men tack verkligen för att ja slapp!
sen bar det av till gymet för att dö av tristess o sen hem o sen med syster Lina till stan sen hem o ha tjejmys med ett par brudar ifrpn forna OP3SA.. me like... det va sååååå mys, verkligen... men iaf så käka vi tacopaj o till efterrätt blev det nått så gott som varm fruktsallad med vit choklad. Sofia stod för den.. utsökt! vi skulle äta ost o kex men hann inte det så vi boka in en snabbis kväll nu på tors då det blir ost o vin=)))) vi satt iaf o prata om allt o inget men som vanligt kretsa det mycket om Sofias bröllop. ja är helt i till mig... dom kommer vara så vackra=)
16:e augusti MISSA INTE DET DATUMET BABES!

så till dagens bravader
.. vi for till Ankarsrum idag på förmiddagen för att hälsa på mickes mormor med hans familj.. Lisa (mormors namn) hon är så sjukligt söööt! när vi kom så hade hon pappiljotter på sig för att göra sig fin.. så sött... sen fick hon hålla lilla Melvin. Det var hjärteskärande! oooh.. det va nästan så att ja ville fälla en liten glädjetår... personalen va undebar o resten av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback