unk! trött som ett as

Fy vale o hans moster! ja avskyr verkligen att jobba dag. el inte själva dagen men att gå upp så sunkigt tidigt. imorse  kl 05.15 hoppades jag starkt på att halka i duschen o bryta armar o ben för att sen kunna ringa o sjukskriva mig resten av året! men sen kom ja på att det skulle göra så fasligt ont o vara såååå lång tråkigt så ja sket i det utan klädde ist på mig o hoppades på en bra dag. det funkade faktsit... va på jobbet 6.20. hela 20 min innan ja börja;)

hehe eftersom ja bara jobbar med "tanter" mellan 34 till 64 år så händer det mkt på en dag. Men ett stooooooooooort TACK vill ja ge till tant Petra 35 o IngMarie 44 (snart 45) för en sjukt kul dag.. ni blir som unga på nytt kära vännor! Eller så har ni helt enkelt ett ungt sinne i en rynkig kropp=))


Jaja... över till mig. ja fyller om inte så länge.. hehe 4 april men det är bäst att börja förbereda alla i sin omgivning men först fyller C-bög, 2 mars. undra ve hon önskar sig.. hmm... förra året fick hon en spritkaraff av Lasse Åberg, trist men hon samlar tydligen på sånt..
man kanske ska rita en teckning=))


näe nu orkar ja verkligen inet skriva mera, är sjukligt trött! har nämligen simmar omkring som en valross idag i simhallen, tack gud för att du ger mig nått att titta på!



P.s imorrn jobbar 13-21, segt men tack o lov att det är med Anna=)


Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback