tack för tipset!

det var en rar själ som heter Jennie som förbarma sig över mig o min plan på en yoga matta.
Var för övrigt o kika på en idag o ja såg faktist den där ifrån nike=) i love it. men efter om ja inte vet ifall ja gillar yoga så vill ja inte lägga ut allt för mkt pengar på en sån tyvärr=( så ja väntar ett par dagar till o låter mig själv suga på karamellen.
hittade också nya träningskläder som är ursköna o ett stort plus var att det va på REA. sickan tur ja hade=) extremt mjuka o så sitter man ihop för en gångs skull, så nu är det bara mattan som saknas=) o ett par frächa fötter;)

Skull ju gå o simma el träna förut men ja belv så sjukligt trött efter middagen som bestod av soppa o knäcke så ja la mig o tog en tuppis på maten. sen när ja vaknade så tänkte ja att ja har ju faktist varit o tränat två gånger nu denna vecka så ja tar en gång imorrn med... efter som vi ska svulla på kvällen, mums!


är det nån som är en yogafantatast? hur är det? är det värt det?


/Malllan

Kommentarer
Postat av: Laven

Ja har faktist provat på Yoga några ggr och det är verkligen inget för mig, och ja kan itne heller föreställa dig på en yoga lektion heller, kankse njutbar de första gångerna men sen kommer du inte palla. Pilates e dock nått jag kan tänka mig att du kommer tycka bättre om :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback