svulla

Denna dag va en REDIG svullar dag... hehe skulle mog ha tagit den igår men då va vi så hälsosamma så vi laga middag men idag fick det bli McD ; ) PLUS att ja inte "orka" ta mig till simhallen för att träna.. det är ju så långt! (bara över gatan)
istället öfr att bara få ånger o skuld pga att ja inte simma så tog ja mig i kragen o städa här hemma. efter ALLA såpor ja har börjat se.. katastrof! men iaf så satte ja upp nya gardiner, dammsög, damma o plocka lite :)
Men imorgon finns det inga ursäkter...

Måste för övrigt meddela att Mars månad blir NON Shopping! Jepp det kommer bli hårt men ja ksa jobba så mkt så ja kommer inte hinna... så ja ska bara spendera min tid antingen hemma, simhallen eller på jobbet.
det enda roliga som blir denna månad är den 7:e hos alex men inget vin el utgång för min del.  Ja ska nämligen jobba tidigt dagen efter o sen den 15:e ska vi ut till Sandra J för lite partaj OM det går att byta bort en tur.. Håller mina tummar för det.

Så alltså INGEN SHOPPING...!!! tänker inte ens att utsätta mig för stan... möjligen mataffären men INTE klädaffärerna!

Förbered er på att ja kommer va deprimerad, nere, förfärlig o hemsk


Aha.. roligare än så här blir det inte...

/Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback