otroligt

jobbade ju nätt igår natt o ha har fått så sjukt ont i ryggen! ja måste ha lyft helt fel alltså! usch inge bra att försöka konka på en vuxen karl själv.. hmm.. ett löfte som ja har haft för mig själv är att ja måste bli bättre på att använda hjälpmedel till alla lyftmoment. men vem gör det är tiden är knapp o det går snabbare att lyfta själv?
tyvärr är det ju bara ja o min rygg som får ta stryk : (

För övrigt ville snyggingen annemo luncha med mig idag men attans att ja börjar kl 13. men vi ska ju ses ikväll för lite ost o vin mys hos hennee + alla brudar då förstås..


den 7e mars blir det helkvällsmys! alla tjejer (hoppas på Lojs med) ska va hemma hos alex o käka gott o mysa bara vi.


hepp dags att dra tillstan o lämpa över osten till fröken Härnström : )


/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh jag vill också vara med ! Längtar som fan till den 7e :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback