ooh ännu en dag ledig

känns rätt konstigt att va ledig så här mkt... men ja vänjer mig=)
idag ringde de från linhem igen=)  i love it! dom ville att ja skulle börja jobba där igen=) tyvärr kunde ja inte ta det passet som dom fråga om men ja sa att dom får jätte gärna ringa igen=) 

idag är det stor-städ-dag-hos-micke-o-mallan=).. näe men det behövdes en GROVRENGÖRING vill ja lova.. 
så strax är ja klar o då ska ja bara sminka till mig o bege mig in till city för att införskaffa lite mat o lite grejor till imorrn=) föfr imorrn är det ALLA HJÄRTANS DAG=) o vi ska ut o äta... me like.. 


om ja ska ta o segla vidare på nätet ett tag o sen fortsätta med det ja höll på med=)


Träning ikväll.. ska gå o kolla va en yogamatta kostar. ska ta mig i kragen o testa på det=) 


MORS!
/Mallan 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Har precis börjat med yoga och jag älskar det! Jag funderar på att skaffa Nikes matta, den ljuslila, blev tipsad om den.
Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback