konstiga drömmar

I morse vaknade jag upp med ett ryck! hade haft sjukaste drömmen om ingen mindre än vår kära vän Henke Nygren! ja drömde att JAG malin thunberg var KÄR i HENKE!?!?!? hur nu det kan komma sig..? kunde ja åtminstonde inte valt nån snyggare *host* förlåt Henkiii men typ Andreas Wilson el nån men näe då det var Henki man..
Jaja.. han fick iaf duga i mina drömmar=)) men i verkligheten har ja min kära MIKAEL GUNNAR som för övrigt har planerat vår alla hjärtans dag... Fast han vet inte vad jag har tänkt mig=) Ska fixa det som går att fixa imorrn. Vi får hoppas på bra väder=))


Över till dagens bravade. Sov på tok för länge idag men det rätade ut sig rätt snabbt. =) min kära syster Lina kom på besök så vi laga lite middag o fika o myste lite.. =) härligt. Sen kom Ceder med buller o bång o tog en kopp kaffe. Ceder skulle iväg på ett pass så ja kila över till simhallen för att plaska runt lite i vattnet efter att syster gått=)
va väääääääligt skönt. Efter det gick ja upp till kära moster med bihang o drack te o titta på Bygglov=)

Nu har jag dammat o donat lite här. Skulle ju ha städat idag men det blidde det icke. Får eller MÅSTE bli imorrn...




See ya

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback