döda mig snabbt!

Ja får STORA dåndimpen på mig själv snart.. vi ska byta bradband fick vi för oss så ja sa upp allt o så nu har vi ångrat oss o vill behålla vårat MEN ist vill vi ha ett trådlöst med samma hastighet o ja orkar verkligen inte prata i telefon med en dum människa som inte fattar nått! Varför finns det inte en Bredbandsbolaget affär? asså egentligen är det bara skit men sedan vi köpte ny dator har det gått så mkt smidigare... ORAKA!
imorrn ska vi iaf in till stan o byta teleabonnemang. Ok deras bredband duger men vanliga telefen, döda mig!
ska bli så sköööönt att kuna svara i telefonen utan att vara rädd för att de kopplas bort..mm.. detä r just va det gör o så brusar det något enormt.. kul liksom när ja hade en telefon intevju med en chef, not..!

jaja.. de är ju inte deras fel att de suger på telefoner=)


Anna o ja prata hunkar på jobbet idag o här är min hetast lista utan inbördes ordning:

-Martin Stenmart

hahahh så bra! kom bara på honom... men han het så det räcker...

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback