äntligen lite RIKTIG vår

Vilken underbar dag det har varit idag! det är helt sjukt att det är så här fint väder sista dagen i februari..
Min dag började iaf kl halv 9 imorse när Micke picke for till arbetet. Ja tog mig en hälsomsam frulle med krossade linfrön. Sen vid halv tio ringde jag o väckte fröken kröken på andra sidan ån. Vi skulle egentligen simma idag men av kvinnliga skäl fick det vara. Så jag begav ig till stan istället för att uträtta mina äreneden (låter som ja är viktig) Så ja fixade ett nytt abonemang till vår kära hemtelefon. Vi fick sjukaste nummret. Låter som att vi är ett taxibolag el nåt liknade. Efter det skulle ja springa till systemet en snabbis åt min kära men råkade stöta på två ypperligt härliga damer, Annemo o Tina. Det fick bli en spontan lunch med lite update.
 
 Därefter var det iaf dags att springa hem o lämna kassarna o sen pinna vidare till mamma så vi kunde åka med dom ut till maxi för att handla. Ska bli såååååååå skönt när vi tar ut våran bil igen o är det sånt här väder är det ju toppen! Men iaf så handla vi allt o for hem så nu har vi bara myst hemma med tända ljust o bara för oss själva. 

Så skönt att bara få dega hemma med dig gubben.
I morrn jobbar ja mellan 8-20, öken! sön 8-18, lika öken det. 

Igår kväll föresten så prata ja med Alex i tele. Den tjejen kan snacka o det va sjukt längesen som ja verkligen hade en sån där telefonpratar stund. Det blir mest så att ja sitter o pratar med mamma ibland då o då=) 


Nehä då ska ja väl ta o slå mig ner i soffan igen å invänta fortsättningen på Let´s Dance. Det bästa på fredagar!



/malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback