Jag är kär<3

Igår såg ja Twilight. Det räcker med att bara säga det för dom som har sett den förstår! Den är vacker, han är vacker o dom är vackra. Ohhh...!
Den ska ses igen på bio sen ska ja ABSOLUT köpa filmen när den kommer. Det här filmen är i samma klass som The notebook. När jag såg den så blev det  också såhär att ja bara ville ha mer. Ja kommer dö av längtan tills den andra filmen kommer!





Är han inte vacker?




                                                                                                                                                  <3

Kommentarer
Postat av: Laven

Twilight <3

Postat av: lojs

laven. jag och malin har pratat om du och dina så kallade "kändiskillar". jag släpper inte robert utan en fight. I´ll be waiting for you..

2008-12-19 @ 12:29:26
Postat av: Laven

Snälla rara, du kan ju alltid försöka ;)

2008-12-21 @ 17:03:26
URL: http://lavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback