En lååååång semester

Sorry det blev ett långt avbrott men det va rätt skönt...

semestern va skön men lite taskigt väder. bilder o så hittar man på face.


Livet har börjat komma igång igen o kanaria känns långt bort nu. Ja har börjat pyssla med lite julklappar så det håller en vaken=)
idag är ja ledig så ja har slappat på fm men det va menignen att ja skulle hinna massa saker men så ringde dom o ville komma för att fixa elementen.

Men förut så snosade ja lite på soffan o ja har nog aldrig haft en så verklig o otäck dröm. Ja drömde att ja va på bio själv o ja satt längst bak i salongen. Framför mig satt en äldre man o han va väldigt lång o bredaxlad. Det fanns inte så många fler i salongen eftersom filmen gått ett tag. Så när det blir mörkt så vänder sig mannen om o frågar om ja går hit ofta o sen kastar han sig över mig. Ja har aldrig tidigare i en dröm känt mig så hjälplös! det väsrsta av allt var inte att han försökte våldta mig utan att ja inte fick fram ett ljud när ja skrek för ja ve förkyld o hes. Det var bara tur att ja tog i från tårna o vaknade av mitt egna vrål. Jävligt otäckt..




hepp nu väntar en sen lunch o tidigt middag med ceder o så kommer fis lollo!


pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får man se din bränna live då? Hoppas du haft en toppen semester!

Puss

2008-12-11 @ 22:15:02
Postat av: Sandra

När får man se din bränna live då? Hoppas du haft en toppen semester!

Puss

2008-12-11 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback