Dagens inköp

Jag är så nöjdm ed dagens inköp. eftersom ja blev kär i filmen så gick jag raka vägen till närmsta bokhandel o köpte böckerna, om ja kunde drömma o den som var efter den=) så när ja var på väg till jobbet så var ja tvungen att smygläsa lite även fast ja har lovat mig själv att vänta tills julafton. så när ja kom hem nu så kastade ja mig på papper o tejp o slog in dom. =)) den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
En ny kalender o ett par ballor fick även följa med mig hem=) nöjd som fanken. Brallorna sa ja att micke hade köpt till mig o han tyckte det va ok=)


Föresten ja har ju glömt berätta att ja va med i corren i lördags. missade ni det?
'va var i full action med att dansa. vi var nämligen på luciadans med jobbet i cupolen!
ingen smickrande bild men bjuckar på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback