sliten o sjuk

Fy vale. när ja bodde hemma så va ja ALDRIG sjuk o då menar ja aldrig. Nu däremot så bara säckar ja ihop för minsta bacill! why me?
jaja i vilket fall som helst så sov ja dåligt inatt. somande halv 3 o va uppe halv 6 eftersom ja började 7. jippi! se i måndags kväll va ja snäll o åtog mig natten inatt. det är såååå lätt att lova o boka in sig men när det väl kommer o ja känner mig sliten så är ja först att vilja skjuta mig själv.....

hårda ord ja vet men ja ligger hemma nu för att ta igen mig ett par timmar tills micke kommer sen har vi nog lite o göra innanaja börjar.
tänkte ta med datorn till jobbet inatt... hoppas inte micke ballar ur allt för mycket. han gjorde nämligen det igår när ja nämnde det ; )

hepp.. två ipren, cola, choklad o en filt sen är ja klar!


puss

p.s blev lite små shopping idag inget av vikt men bra o ha... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback