här igen

Fick just lite skäll av min kära sambo som inte gillar att ja har tagit död på min blogg. Jepp ja vet att den har varit övergiven ett tag men ja har mina skäl. Ja jobbar o ja orkar inte spendera min tid vid datorn när ja väl är ledig.
Ska försöka bättra mig men kan inte lova några under.

Sååå... vad har hänt i mitt liv den senaste tiden...? vi har haft möhippa för våran underbara Sofia. den var urmysig med bubbelbad, skumpa o en urmysig middag på yoggi. Bröllopet är den 16:e aug så det är verkligen snart o ja har ÄNTLIGEN hittat min klänning. Efter 7st så känns den här verkligen rätt....! Ja ni läste rätt. Sju JÄVLA klänningar har det tagit mig för att hitta den. Har ja en skada? möjligen. Men i vilket fall så har ja klänningar upp till öronen nu. Kan något gå fel? Sminkningen är betald o ja har hämtat up produkter. Det fick bli en face mist o en lip plumper. Den första plumpern som dom hade var inte sådär jätte bra men den här! gud vilken skillnad, faktist! man verkligen känner hur läpparna svullnar=) o hur har ja klarat mig utan face mist förr? Ja känner redan att mitt ansikte tackar mig varje gång ja sprutar på lite. För er som inte vet så är face mist typ som en vitamin för huden. Jag som blir oerhört torr i ansiktet så ja kanppt kan le efter en dusch har tydligen brist på den här vitaminen och i stort sett så skulle ja kunna klara mig utan ansiktskrämen nu.
Sofia som hade sin provsminkning till bröllopet valde också mest skönhets gjejer ex en ansiktstvätt som ja blev sugen på. Som de flesta vet är ja ett jätte fan av make up store så ja har nästan alla skuggor, eyeliner, dipliner, gloss, badte m.m och jag har aldrig vait så nöjd som jag är med deras brudukter!  rekomenderar det varmt!

För övrigt så kan ja berätta att ja inte hinner bli lasad för en tjänst pga att ja va assistent i ett år. Känns lite som ja har blivit snuvad men det gör inget för tydligen så avskedar som alla som precis blir lasade eftersom att kommunen inte har arbeten till alla. Så varför Gud blev ja inte en smart människa som hade motivation o kunskap att läsa vidare???



Tyvärr kära vänner orkar ja inte skriva mera. Ögonen börjar klia o stocka så ja ger upp nu..

skriver igen snart..

xoxo
malin


Kommentarer
Postat av: Laven

Bra där micke..jag har också saknat bloggen <3

Postat av: Sandra

Äntligen Malin!!

2008-08-07 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback