Jag har glömt

Jag har väl totalt glömt berätta om min toppen lördag?

Den som va allså.... I vilket fall som helst så va vi ju ute. Det va längesen som det va så trevligt. Ja o kvinnan vid min sida satt hemma hos mig. Vi drack papegojsprit! hehe... o nu så har vi blivit allt för bortskämda med att alltid va med folk på förfest... men från ingenstanns ringde tinis o hon  slog följe med oss till Platens. Hör o häpna gott folk ja va på platen o hade trevligt  DESUTOM! Sug på den ni!
hehe..
i kön så hör ja nån som hojtar "malin?, Mallan" o bakom så Häggan! den killen har ja  inte sett på ca 2 år (?)
Underbart att se hans anlet iaf. vi snacka skit o slog våra lurviga ihop på dansgolvet. toppen kul verkligen!
För er som undrar så gjorde ja o Häggis högstadiet lite roligare.

9D Bjärkans Elitarme!

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback