Sorry blogg!

Skulle ju skriva härrom dagen och jag gjorde faktist det men så händer det som bara inte får hända! burken hänger sig *bröl* men livet går vidare med en suck=)

jahaa ja.. snart Laidies Night med Ceder, gött det kommer bliii! men nu kryper ångesten på eftersom varken hon el jag vet va som ska bäras kvällen till ära.. men ett par måste
*bekvämt - eftersom vi ska äta o dricka
*snyggt - man vill ju liksom inte va vanlig
*festigt - inte allt för bekvämt och så eftersom vi ska troligen ut efteråt!

Nåra missar som inte får göras
*för åtsittande kläder - pga att vi ska äta och sitta, ingen bra kombination
*fräscht - inte för vulgärt med tanke på att det kommer nog de äldre tanterna stå för



svårt... vill ha något som andas, sitter bra, känns festigt och trendigt..
Det bästa våre väl om jag fick ha min nya turkosa pyamas med dun tofflor


ska iaf ge er några söta smakprov på vad jag hitta i halens idag

 tänkte kanske denna till Ladies men ja vet inte... fanns även i svart

den här skulle jag så gärna vilja ha tills mormor fyller 70 då vi ska ut o äta med familjen. känns snygg men ända välklädd pga den inte så djupa urringningen.



Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback