måndag

oki då va väl denna dag snart gjod med så..
började dagen med att åka upp till polisen för att införskaffa ett nytt leg o det va ju bra.. MEN ja som trodde ddet bara skulle "ta ett par dagar" som min kära mor uttryckte sig.... men det kommer ju inte förrnens om en vecka! öken.. vi som ska ut på lördag.. hmm ja får väl hoppas på att ja kommer in annars är det ju synd om mig... mohahahaa.. OCH eceder föresten för hon får inte gå utan mig.. moahhhahhahaha...

nehe snart kommer kvinnan o ja ska sätta henne i arbete med att fixa käka för ja ska dammsuga...

kommer nog en bild sen på mitt advents-fina kök=) årets färg: svart och vitt.. hett som fan...




p.s imorrn äre jobb o ja ska hänga mig för ja ooooooooooooorkar inte..


puuuuuuuuuuuss...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback