sååå längesen

jag vet faktist inte varför ja har slutat att skriva här. Kan bero på tidsbrist. Nu för tiden har jag nästan aldrig tid att sitta här o uggla. Är det inte städning så är det tvätt el matlagning. Ibland är det så trist så att man bara vill flytta hem för hur underbart är det inte att kunna få maten serverad varm till bordet? Utan att tänka på opps! mjölken är slut el fan alla kläder ligger i smutsen?

Hade föresten tvättid idag men jag och min kära sambo Mikael hade familjeråd och beslöt att jag tvättar för ofta nu. Så ja tog det mysigare alternativet att ta en fika emd Ceder i solen. Vi planerade att vi ska ta oss en helg tillsammans hon och jag i sommar. Bara vi. Det finns ingen som henne. Hon betyder mest. Ceder är den ja kan skälla på, den jag kan gråta med, skratta med eller bara sitta tyst med. Givetvis finns Mikey med men ja behöver henne. -Han vet:)
Som idag berätta jag om min sjuka dröm. Micke väckte mig för att jag låg och grät. Jag drömde nämligen att jag skulle gifta mig (inte därför ja grät) ceder skulle med gifta sig och hon va sååååå vacker i sin klänning så skulle ja ta på mig min men Micke hade hämtat fel så det va därför ja grät. Lite komiskt för det är en sån typisk grej Micke skulle kunna göra;)
-Så om vi gifter oss älskling hämtar jag min klänning själv ;)

För övrigt så har jag pratat ovanligt mycket med Madde Sjösteth (klurig stavning på det namnet) Kan bero på att hon är tillsammans med mickes kompis (har verit det länge) men de har haft sin bil på vår p-plats, suck lång historia. Men det jag vill komma till är att FAN va kul vi hade när vi va yngre. Känns kul att se dig oftare! Vi satt ihop under ett par ur i högstadiet. :)




näe nu är det ESC på ettan... THE ARK KOM IGEN!


C- min tös
M- min hälft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback