nyklippt

YEEEES ja gjorde deeeet!

jag tog steget och vågade klippa av mig massa hååååår=)
från jätte långt till page.. känns konstigt men ja trivs i det än så länge iaf men jag vill inte göra om det.
nu blir det till att få ut längden igen=) me naj gjorde det o det va en sån skön känsla! hade ju rätt långt hår. inte riktigt ända ner till armbågarna men nästan o nu ä'r det uppe över axlarna=) fan va gött..
kan bli lite tant varning på mig men med lite rufs så blev det riktigt gött=)

färgar det nu med. va rätt pinit att komma till frissan o va ofärjad..


men iaf. coolt med kort men ja är van vid långt o nu har ja ett mål igen med mitt hår. har ju bara gått o tönt toppat ett par gånger=)

Radikalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback