deprimerande

Jag har sagt ett antal gånger att jag ska ta tag i  bloggen. men ja ahr berkligen inte tid o ork.

mitt liv är inte längre fyllt med så mkt dötid som förr. Ja har nästan aldrig tid numera.. är det inte jobbet som kommer i första hand så är det matlagning, tvättning, städning o sist den sociala biten som för övrigt ja bara ägnat åt ceder. vi har varann hon o ja. men inga andra. festar vi så festar vi tillsammans annars kan det vara, ungefär...

som idag. jag jobba fram till 4 sen så gick ja runt o städa lite.. så va kl 6 o ja va tvungen att älga till stan *suck*

ja har inte tiden helt enkelt.



vill att mina dygn ska vara mist 5 timmar längre. ja behöver det... längtar till tiden i skolan.


allt va så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback