hallå hallå=)

Sååå nu tror ja att tekniken funkar igen..
jo igår så åkte jag, micke o min tjeja till ikea för att införskaffa ett par brallor till mikael men när vi väl va där vill han inte ha några byxor utan en ny henri lloyd tröja. så det va bara att gå där o dröna i ett par timmar men som tur va är det ju rea på MQ så ja slog till på en såååååå söt tröja som ja har glott på jätte länge. hade kostat 500 men ja gav 250=) vilket kap!


sen så gick jag till stan lite senare för att införskaffa lite presenter till min moster som har fyllt men min kusin fyller 18 på lördag. Han önskar sig en tatuering men max tatto har ju stängt så ja köpte en skumpa o skrev ett kort att perstentkortet kommer senare..
så givetvis va ja tvungen att svänga in på Gina Tricot för att glo lite så hitta ja den här underbara skapelsen:

 Det är en sån där bra-att-ha kläd=) 149 kr. inte så farligt.


Dagens klädsel:
 
klänning: MQ
T-shirt: H&M
Leggings: Gina

tyvärr så har micke kladdat på spegeln så den är lite slibbig=)


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback