avslappnade musik?

hmm.. sitter o lyssnar på no stress skivan. Den är faktist bra.. blir lite harmonisk här hemma=) Micke är iväg o käkar på resturang med grabbarna.. Ja o ceder måste göra nått sånt där snart tycker jag.
Haha.. ja sitter o planerar en resa till Gbg. bara vi:P Utgång o shopping.. Kan bara sluta på ett sätt.. En JÄVLIGT dyr helg..

Skulle åka o sola förut men ja fastna hemma hos mamma så kom moster med massa tapetkataloger o som ja misstänkt hela tiden så har mupparna som tapetsera våran lägenhet tagit fel tapet i v-rummet. Jag bad om en brun vägg med ljusa väggar. Jag fick en brun vägg o tre gula.. Ser likdant ut som förut fast med en fondvägg.. Så imorrn är det jag som ringer o klagar. Antingen så får de helt enkelt komma hit o göra om eller så ska ja få avdrag.. För vem vill betala något som inte ens är rätt?
Så skulle jag lägga in lite bilder så ni får se att tapeten är curry-gul men då vill inte tekniken funka riktigt..

Min tur.

Men imorrn så är det löning iaf o ja måste finna något till lördag för då är det gå-ut-med-cederborg-kväll:)
PLUS att min kära kusin fyller 18. Man kanske skata o visa hur det hela ska gå till:)


hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback