arbetar dag

dåså... snart var även denna dag gjord. har varit på dc en stund o senare gick vi upp till Apnäset... så nu sitter vi här o ugglar en stund...
går liksom inte göra så mycket när regnet hänger i luften hela tiden.. men aja man får göra det bästa av det aif...
Mötte min kvinna imorse när ja strosa till jobbet. tyvärr så ville hon inte umgås med mig idag utan med sin familj ist:P hehe mm hon jobbar natt o ja dag.. är bra det där..

micke åker iväg ett par dagar nu på torsdag. kan va skönt att få ett par dagar för mig själv..

idag kom även den EFTERLÄNGTADE H&M katalogen.. säg inte det här högt me nja va tvungen att beställa DIIIIREKT.. hehe micke hann bara gå utanför ytterdörren så va ja på datorn o klicka mig fram:P mohahaha...

för övrigt har ja tänkt att börja härma thepalma.blogg med sina bilder på sin outfit varje dag. men jag är nog inte så seriös med att ta kort varje dag för ja är inte sådär jätte spännande iklädväg alltid.. men hon som ääger den bloggen måste ja ge beröm till för hon kan det där=) ja är mer vanlig..

 men iaf här kommer första smakprovet för denna trend:

 
Linne: vero moda i Danmark (ja vet ja är dum som går till dom affärerna som finns hemma)
Jeans: Lindex
Skor: Din sko



hahah det är ju pinsamt! ja är inte på låååååånga vägar så kul som henne.. hehe



 vår bil o jaaa det är ja som sitter o för ja vägrade att gå ur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback