Sol

Mmm.. soool.. har längtat en hel del till detta. Finns inget finare än våren när det börjar bli lite grönt. Eller jaa, det har ju varit grönt hela tiden men ja ni fattar.

Jobbat idag och huvudvärken har inte gått över ännu så jag går på Treo och Ipren dygnet runt. Konstigt, är inne på min sjätte dag med värk:( Har två stora blåsor i käften som gör att jag inte kan borsta tänderna som jag vill, inte kan äta eller skratta normalt. Jaja.. det är la det här jag får ist för magflunsan som går på jobbet och jag tackar för det=)


Har fått reda på att jag kanske kan få börja på mitt vik en el två månader tidigare=) Det gör mig glad! men det är inget som är bestämt o det är väldigt osäkert än men det finns en minnimal chans till det iaf...


hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback