första advent

först vill jag säga trevlig advent till alla!

kan börja att berätta att denna helg inte har blivit som jag har tänkt mig... kände mig lite vissen redan i fredags morse men ja tog mig upp och till jobbet... på kvällen kändes de öken! lördags morronen skulle jag till jobbet men ja klara inte av det... tog en dusch för att piggna till men va helt orkeslös... ringde o sjukskrev mig o messa ceder om att ja inte klara en utekväll... kändes sjukt tråkigt! så kvällen löd med att vara hemma med tvn som sällis...
ja tror att mitt imunförsvar har fått sig ett par törnar den här hösten.. har inte varit annat är sjuk o förkyld...
men aa ja spara ju in ett par 100 på att inte ge mjig ut men ja missa nog det roliga.. skitanas!

     

Kommentarer
Postat av: megitalo

Hej hopp!!
du gick plus minus noll..=) Krya på dig!

2007-12-02 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback