ingen sladd ännu:'(

Sorry, igen! har verkligen inte orkat leta men ja loooovar ja ska göra det ikväll.. ja måste!!!

trevligt min moster har hittat till min blogg *vinkar* "hej hej. hoppas du har trevligt här" såå nu Mallan får du skärpa till dig o inte skriva massa piniga saker som hon kan läsa... mohahahahaa=)

nähäää idag så kommer plastiga pappa o fixar min bike för ja måste har ett vrålåk till jobbet imorrn=) jobbar nämligen hela jävla, satans helgen! så då va det sagt *nöjd*

asså ja har verkligen inget vettigt att skriva egentligen men ja sitter här ändå! plus att ja använder mig av sånna där töntiga smajlisar o *vinkar* m.m. tönt varning på mig...

för övrigt så händer inte mkt mera FÖRUTOM att ja inte vågar vistas på stan för nu är ja verkligen shoppingsugen! abstinens (stavning?) i want to be en biljonär. varför nöja sig med miljonär?:P haha.. ja är såååååå klyftig.


vänliga  kramar

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback