heeeeej blogg!

Sorry! verkligen!! har inte bloggat på ASLÄNGE men ja har faktist ursäkter=) ja vill så gärna lägga upp bilder men min kära kamerasladd är borta! PANIK! ;)
Men iaf så har det blivit liiite shopping sen sist men det får vänta lite. Har köpt en så sjukt söt skjorta från JC. Malin loves it! <3
sen mer? hmm joo sen förra utgången va ju i extrem behov utav en ny outfit men ja lyckades inte hitta nån så det fick bli gammla grejer. Fast det gick väl det med.

Annars då? eftersom Micke picke o ja sparar till en fräsig platt-tv så får jag TYVÄRR skära ner på det andra även nöjen. Men igår så myste ja o Lollo på en brygga nere i Rimforsa o det va hur skönt som helst! bara sol så långt ögat nådde och jaa jag brände mig givetvis men va gör man inte för lite färg..? hehe vi bar oss åt som småbarn igen, härligt! jag gjorde bomben ner i vattnet o ja vet inte hur sjukt längesen det va?! måste bara göras oftare. Jepp vi fick ett par "hunkar" att titta på med.. hehe eller dom tyckte att de va hunkar ja o Lollo insåg ganska snabbt att det där är ena mammiga små pojks :P


nähäää.. om man ska ta sig i kragen o typ byta om för strax titta svärfar, svärmor, svåger o svågers girl in för en fika. Kan va rätt görr att köra en raggardusch innan..


Mors kors!


 /M

Kommentarer
Postat av: lojsan

din bomben var fett snygg. hur jag än försökte kom jag inte ens i närheten av din nivå. malin, tell me the secret? hoho. love you sexbomb =)

2007-08-15 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback