vilken byst drottning vinner?

Jajjebula.. en jävligt långt o händelselös dag förutom em kaffe med string Tina i solen.

som den älskade vapendragare jag är så är en blodigt kamp igång. Två stortutters duell har börjat utspela sig här i våra bloggar. kommer INTE att länka dennes blogg för monstret är inte värd det. Homo Lollo som är hennes namn tror att hon kan komma in i bloggvärlden på intranätet för att förstöra för mig o mina kära läsare. You have skitit in the blue skåp!

DU ÄR SEDD
 !!!

Så läs inte hennes rappakalja. Ni missar nada. Bruden bor liksom i Rimforsa med jordstampat golv o himmlen som tak.


Om vi ska återgå till mitt eftertraktade liv så jobbade ja till 13 idag sen for ja till city för att köpa en present åt farfar. Det fick bli en tröja o han sa "det här är sånna här bra o ha grejer" sen kastade han dom på sängen o brydde sig dubbelt så mkt om smörgåstårtan. tack farfar!=))

imorgon så slutar ja kl15. jobbar i linghem. ja gillar det stället men det händer alldeles för liiiiiiite! ja får spader. eftersom ja är van vid att va med på Dc där det händer lite så är det här rena döden vissa timmar. Sen blir det lite shopping  med älsk. behöver skor o ett par jeans till... =) möjligen en party outfit i nödafall... 




Lollo! låt striden börja ; )


Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback