äntligen

Lollo the homo har skaffat en blogg. Ni måste så segla in där o kolla va den tönten gör (eller inte gör) i sitt liv!

www.jorbos.blogg.se checka in.


Annars har vi inte gjort mkt. degat. Har iofs varit ute i klippt det halvmeter långa gräset. Kände mig tvungen eftersom områdesvärden va här igår o ringde på för att klaga på vårat gröna långa underbara gräs. Inte för att ja är av det sura typen men har han inget vettigare för dig? Slöhögen Lollo satt inne o uggla o micke som va hemma på lunchen gömde sig så fort han hörde gräsklippare.
i vilket fall som helst ska vi fara ut till ikano för att byta Lollos tuttkasse. Tydligen så tror hon att hon är platt men så är icke fallet. Lollos tuttar är enorma
(hon kommer döda mig nu)


Men baj baj o ha en bra daaaag! 



Kommentarer
Postat av: Laven

1. Vadå klaga? jag som trodde att jag inte hade ett liv...

2. Lollos tuttar är verkligen stora!( . ) ( . )



haha

Postat av: Anonym

aaa han är töntarnas tönt...

hahah öaven va ja vet äår inte dina så diskreta heller

2008-09-24 @ 21:04:58
Postat av: Laven

Vem är det som skriver utan namn? Fegiis :P

2008-09-24 @ 23:05:13
URL: http://lavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback