Min sambo kommer döda mig!

uuuuuuuuh... visste att mitt shopping beteende inte va tappat! Som anna sa på jobbet " det kommer slå till dubbelt så hårt"
TACK!
City en regning dag gav mig ett par stövlar, en skjorta, krims krams från HM o smink från make up store.
Fasiken!



Ja tänker inte berätta nått för micke utan läser han det här så vet han. Stövlarna var det faktist rea på o alla kvinnor som kan kvinno-matte förstår va det inebär eller hur?!
från make up store så kom ja ut med det efterlängtade serumet för fejan! hett

Efter staden gick ja o sola i tannerfors i ett stå solarie. Det va nog fan det värsta jag har gjort på ett tag.... för det första så va kapseln som man ställde sig i extremt liten så man fick nästan klaustrofobi! sen blev det ungefär hundra grader varmt så ja pallde inte mer än 15 min. när ja kommer ut svettig som en gris o röd som en tomat så sa tjejen som  äger det att man bara ska va 12 min inne i det där. Bra malin.! aldrig mer iaf! men det gav resultat=))


nu har ja bakat scones o ätit dom=) sen blir det vattengympa




hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback