Hakar på... (trenden?)

Ja ja... ja tänkte dra trenden vidare med en lista. men ja fatta inte hur ja skulle få in en här så det får va,

Dag idag har varit ok. var en sväng på stan för att växla in pengarna som blev över från resan=) sen gick ja till H&M för att införskaffa mig den där söta klänningen som ja vill ha till Sofias bröllop. Den sitter perfa på kroppen men ni som känner mig vet att mina Booobs inte gör mig rättvis jämt. Så ett par tuttar är till salu ifall nån känner att dom vill ha lite.
Så ja har lite att göra i ett par månader framöver. Har ju lite tidp å mig iaf. Kan va så att nått annat dyker upp men den är en bra reserv iaf.

Till helgen håller vi tummarna på att pojkarna från Gbg kommer hem=) det var ett tag sen..(?) näe valborg men iaf. ska bli skönt att se deras nyllen om allt går som ja o C vill..  på Fre är det ju rixfm festival. ja vet lite B men man får göra det roligste av allt. o så får ja ju inte glömma den urtrevliga hamnfestivalen är faktist med i helgen.
fredagen får nog bli rätt lugn! ja börjar jobba kl 11 på lördagen men ett par glas vin ska vi nog kunna få ner.
hoppas på att ja kan pipa en timma tidigare från jobbet bara... =)

För övrigt så har helgen varit ok. träffade en kär vän på 55an. lille carl-oscar. kul o se att han lever.
igår arbetade jag. ja o IIIIIINGA-MAAAAJ! (läs på kraftig skånska
Ja sa det igår att vi gapar, gormar, slår o bankar väldigt mkt fär uppe på Apet. Asså vi slår inte de boende utan vi för ett JÄVLA liv jämt. =) vi är riktiga härjas helt enkelt. 
ja älskar det stället. 



dags att runda av o sussa. imorrn är det ja som intar solariet! Har nämligen börjat ömsa hud!
gaaaaaaaaaah !!!!



natti
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback