kort dag

Usch idag har ja verkligen sovit bort hela dagen. Jobbade ju natt igår o ja hann inte riktigt sova eftersom vi skulle på Kabbare, luncha, sen skulle ja hem o städa o på kvällen va det mys med flickorna så ja va sjukligt trött när alla hade gått. Jag kan erkänna att ja sov ut idag. Gick inte upp förrens vid halv två.. helt galet!  Men det va galet härligt med tjerna också.
Vi snackade en massa skit o Laven tog priset när hon berättade att hennes pappi kallas för kungen nere på Toyota :P han är så rolig!  Sen blev det ju snack om bröllopet GIVETVIS! me love.. Det blev även ändrade planer på grillningen hemma hos sandra j som skulle ha ägt rum nu i helgen men jag o vissa till jobbar så det va bäst att byta dag... =)
Sandra bjöd även med oss till smögen på midsommar. Jag belv sjukt sugen o hoppas verkligen på att LAven kan för det passar ispfall perfa! för då åker vi väl tidigt på midsommar morgon o så hem på lördagen. blir smidigast så faktist. Men det är inget planerat än men ja vill!


Dagens göromål är gjorde iaf.
Skolavslutning för små folket i familjen så nu har dom sommarlov. Sen hem o käka lite tårta för mammi fyllde 45 idag (grattis igen) sen hem till plutten som hade städat hela lägenheten för den såg verkligen ut som crap! men disken hade han så snällt lämnat åt mig. men va begär ja ? ;)

tänkte lägga in lite bilder men ja upptäckte attja sitter på mickes sida o det är ju ja som är adimi blabla på datorn så han kommer inte åt mina saker ;) lägger upp dom imorrn...



sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback