mysko kväll

igår va nog den konstigaste kvällen på länge... Först under hela förmiddagen ringde alla olika jobben men det krockade med andra dagar så ja fick snällt säga nej. Det enda stöllet som inte ringde va Aspnäsv. Så iaf på kvällen satt ja hemma i mitt lugn så ringde telefonen o det va Apnäset. Anna öppnade samtalet lite snyggt med "hej nattuggla, va gör du?" ja belv så ställd för kl va halv tio o anna jobbade kväöllen men skulel ha slutat nio. så kom det ju fram att natten som skulle jobba hade glömt att hon skulle det o hon bor uppe i Närke så det skulle ta henne två timmar att ta sig till jobbet så ja va snäll o hoppa in : )
så imorse va ja lite sliten. hade varit uppe dryga dygnet o så hade ja betämt träff med mamma kl kvart över nio för att hjälpa henne med farfar men ja ringde strax efter åtta o sa att ja va död.
Lugnet vara inte länge. Halv nio ringde Uvelundsv, "kan du jobba?" så mitt i mitt sovande var ja tvungen att förklara att ja är uppbokad hela mars o hur många timmar, lätt el hur när man ligger o sover o vet knappt vart man är! halv tolv ringde det igen! det va bara att gå upp för i det där huset gick det inte att sova!

Ja är lite sliten o trött...snart är det Greys o det är det ENDA ja ska sysselsätta mig med!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback