helgen

måste fatta mig kort för ja ska till jobbet...

emh.. lödags förmiddagen va AS hektig.. ja ville få upp daraperriet i hallen tills alla kom men så blidde icke men det gick iaf.. vi va ute i linghem för att lämna skidor, va på ikea för att köpa brallor till micke, va på stan o klippte micke va o handla o lite sånt... 

sen va det bara hem för att börja fixa o dona. mamma o lina va här för att käka lunch, köttgryta o ris mumma... sen så städa ja av det sista för att hoppa in i duschen o börja göra mig vacker.. sen satt ja o vänta alldeles själv i min ensamhet på folket som inte behagade dyka upp förrens 7 halv åtta... myspys med alla här.. Sandra kom också.. hon ör så rolig.. hehe

blev blue som vanligt, gillar det stället asså. synd om det stänger:( men iaf det blev ingen danskväll vilet inte gör mig nått. ja o sandra satt o höll span på "alla" kakor som gick omkring... sen satt vi o irritera oss på att wannades i den här stan... sen så slog sandra upp en toalettdörr på en gravis tjej... heheh det va givetvis inte med mening men smällen va sjuk...


bilder kommer senare, hinner inte nu för ja ska iväg till jobbet o så ska ja hinna handla lite mjölk innan...


pussiluss o kramelikram...



tack för kvällen alla va sååååå mys=)

Love //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback