ännu en dag med regn o jäkelskap

Så är livet just nu känns det som.. Ja är ju för fanken ledig idag o lönen har rullat in på kontot men jag ska besegra mitt shoppingbegär! ja kommer vara så stolt över mig själv imorgon o dagen där på o där på o där på! Men det är hemskt vill ja lova. Det känns kasst rent ut sagt. Ja vet att ja skulle kunna städa, tvätta, diska el göra va som helst men det är inget som roar mig. om det räknas med att spendera pengar så har ja betalat räkningar, not så fun men en kvinna måste göra sin plikt : P

Gaaaaaaaaah.. ja kommer aldrig klara det här!! Fick just ett mail från vero moda om "vårens nyheter" gud ja är är svag  ;) ja ska bara radera det utan att titta el så får micke göra de...


För att prata om nått annat så fick ja ett annat mail förut från bokningsavdelingen. Vi som var förra gången på Ladies night har fått förtur på biljetterna. Ceder o ja har överlagt o vi kom fram till att vi måste följa våran nya tradition.. mohahah.... så alltså kommer vi va där i år igen. men dock inte lika berusade har vi kommit fram till..
Peter Stormare kommer att medverka, hett! snacka om en riktig man..


Till kvällens utbud... Det är ju Make Up Store kväll så ja o Sofia ska infinna oss. men vi ska avnjuta varandras sällis innan har vi tänkt oss. Ceder valde tyvärr jobbet framför oss men det gör inget! Har sänt iväg ett sms till förken Härnström men vi får se ifall hon är sugen... Det är bokat frö 3 iaf=)

Sitter o väntar på att min kära mor ska behaga att komma hem så att ja nån gång kan åka dit. Tyvärr verkar det som att hon är borttappad. hon är ju bara 156? lång så det är lätt att tappa henne.. mohahahahhaah nu va ja rolig



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback