mongo blogg

För en gångs skull så skrev jag ett låååångt och seriöst inlägg igår o så bara poff så gick det inte att lägga in.. fattar inte varför..

men iaf idag har ja polat med Rebecka och Cornelia hlela dagen. ja håller ju på och lär mig mitt nya jobb:P hehe rätt gött.. vi åkte till vidingsjö för att gå 5km, gick bra. Det va ett undetbart väder att gå i.. bara lite trött i armen efter lite slit o släp på madame som ja nu ska ta över när "tjockisarna" går hem ;) (dom är gravida bägge två m 2 v melanrum) hehe så sen ruuuular jaaaa=) 
imorrn blir det ett frisörbesök och en lunch ute på IKEA.. rätt gött faktist.. 

sen tänkte jag ta tag i det ädr med mobilerna imorrn meed. Avsluta abonnemangen för att skaffa nytt fast i butiken. Kräken stänger ju kl 15 så man hinner ju knappt hem innan det är försent för att ringa.. 


hepp om man ska ta sig en svänka på staden för att se ifall man kan införskaffa ett par braxes och sen bär det av ut till City Gross för månadshandling.. 




pusses and krames 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback